Diskus hernija - Hirurg me odvratio od operacije, savetujući mi da uradim OVE vežbe ... Šest meseci kasnije, rezultat!

Diskus hernija - Hirurg me odvratio od operacije, savetujući mi da uradim OVE vežbe ... Šest meseci kasnije, rezultat!

Hernija diska je pomeranje dela deformisanog intervertebralnog diska. U osnovi, čini se da osoba ima bolest kao što je osteohondroza.

Bolest se javlja kao rezultat rupture intervertebralnog diska. Ispali disk, izbočen unazad i u stranu, pritiska koren nerva na mestu njegovog izlaska iz kičmenog kanala i izaziva upalu, praćenu edemom. Ovo objašnjava zašto se bol i gubitak osećaja ne pojavljuju odmah nakon pojave bolesti.

Bez pravovremenog pravilnog lečenja, hernija diska dovodi do ozbiljnih komplikacija. Bolest pogoršava rad srca, uzrokuje gastritis, nerešivi radikulitis, hronični bronhitis. Hernija diska remeti cirkulaciju krvi u mozgu i doprinosi razvoju moždanih udara. Uredništvo ”Dnevnog Magazina” reći će vam kako da se rešite ove bolesti bez operacije.

Lečenje diskus hernije bez operacije

Uzroci takve kile su najčešće netačna i jaka opterećenja na leđima, nedovoljan unos tečnosti ili sedalni način života i slabljenje mišića leđa.

Važno je napomenuti da su hirurške operacije naznačene samo u prisustvu ozbiljnih neuroloških komplikacija: oštećenja osetljivosti i motoričke aktivnosti. U drugim slučajevima morate slediti poseban režim i izbegavati naporan fizički napor, kao i podizanje i nošenje teških tereta. Takođe morate raditi posebne vežbe koje će pomoći u sprečavanju bolesti ili se otarasiti.

Vežbe za diskus herniju

  1. Lezite na leđa, opustite se. Počnite da polako savijate kolena naizmenično.
  2. Sada ispravite noge i podignite ih. Samo sve radite mirno, ne žurite.
  3. Savijte kolena i naizmenično položite jednu nogu na koleno druge.
  4. Okrenite noge udesno i ulevo, dok leđa trebaju biti nepomična.

Čitav niz vežbi za leđa možete videti na ovom video snimku. Preporučuju se ne samo ljudima koji pate od ovog stanje, već i za prevenciju ove bolesti. Naročito ako su vaše aktivnosti povezane sa fizičkim radom ili ste zabrinuti zbog takvih bolesti kao što su osteohondroza, skolioza, prekomerna kifoza ili lordoza.

Redovno radite ove vežbe i uskoro ćete zaboraviti na kilu i mučne bolove u leđima. Recite prijateljima o čudesnoj gimnastici, oni će vam biti zahvalni!

Naš čitalac nam je javio da se OVAKO rešio diskus hernije. Pogledajte OVDE.

Sviđa ti se? Podeli sa prijateljima!